Social Icons

.

28 September 2012

In my mail box #2

Hello my dear shatterings! Am scăpat de o zi foarte obositoare de şcoală, plină de nervi şi provocări, pe care trebuie să le înfruntăm cu toţii. 

Vă las mai jos câteva noi achiziţii şi cadouri plăcute:)

Am câştigat Remembrance de Michelle Madow, chiar pe blogul acesteia!


Mi-am cumpărat Angeologia de pe elefant ( îmi doream de mult cartea asta )!


Nu am putut rezista:X:X:X 


Am primit The Hallowed Ones pentru recenzie!

Thank you very much Ms. Bickle for the opportunity to review your book!


Câteva cărţi de psihologie recomandate de Theo!


Şi ultima ar fi Soţia Călătorului în Timp, pe care am luat-o de la Diverta la un preţ foarte bun!


Asta este tot pe ziua de azi şi vă aştept să vă înscrieţi la concurs în număr cât mai mare.

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates