Social Icons

.

31 January 2014

January Wrap up and February TBR!


    Luna ianuarie a fost destul de bună pentru mine, dar din păcate nu am reuşit să mă ţin de lista cărţilor pe care plănuiam să le citesc....poate voi avea mai mult noroc în luna februarie să sperăm:)). Dacă doriţi să citiţi recenzia uneia dintre cărţile citite de mine tot ce trebuie să faceţi este să daţi un click pe coperta acesteia:).

1) Prea multă fericire de Alice Munro
                                                     

    Am oferit acestei cărţi nota 4/5 pentru că au fost unele poveşti care au avut un final incert sau tragic, dar per total a fost o carte foarte bună chiar mi-a plăcut foarte mult conceptul şi voi mai citi cărţi ale lui Alice Munro dacă voi mai avea ocazia. 2) Atracţia de Sylvia Day

    Am iubit această carte căreia i-am acordat nota 5/5 a fost extraordinară! Dacă au fost scene care nu au fost pe placul vostru în Fifty atunci această carte poate este mai potrivită. Nu sunt scene BDSM şi se merge mai mult pe ideea că doi oameni se pot echilibra sufleteşte chiar dacă au fost distruşi în copilărie. Este o poveste frumoasă, iar Cross este imposibil de enervant şi dulce!

3) Cum i-am spart nasul lui Stalin


    Am oferit acestei cărţi nota 4/5 pentru că a fost o poveste frumoasă, interesantă, dar din nou am avut o problemă cu finalul care a fost bun, în concordanţă cu întreaga poveste, dar a fost trist...şi mi-a părut rău! Voiam să aibă un final fericit, chiar mă ataşasem de Saşa şi voiam să descopere adevărul! Ilustraţiile au fost superbe m-au ajutat să intru mai bine în atmosfera cărţii şi să-mi formez un film mult mai bun în minte.

4) Şcoala supunerii


    Am oferit acestei cărţi nota 3,5/5 şi am făcut asta pentru că unele scene nu au fost pe gustul meu, dar am apreciat foarte mult stilul lipsit de orice inhibiţie al autoarei şi pe alocuri mi-a plăcut povestea de dragoste ciudată dintre Simon şi Natalie, dacă doriţi să aflaţi mai multe daţi un click pe copertă.

5) Revelaţia de Sylvia Day


    5/5 fără discuţii nici măcar nu am ce să spun rău la adresa acestei cărţi. M-am mirat că nu îmi mai doream atât de tare să-l asasinez pe Cross şi au fost momente în care eram pe aceeaşi lungime de undă ceea ce e ciudat şi interesant. Citiţi seria şi citiţi seria atât am de spus.

6) Arta conversaţiei de Ileana Vulpescu


    A fost, a fost pur şi simplu....Haideţi să o luăm aşa aţi citit vreodată o carte care să vă lase frustrat şi împlinit? Frustrat pentru că personajele din carte nu pot fi reale că nu pot sta la masă cu tine şi nici nu pot să-ţi dea sfaturile de care ai nevoie, dar împlinit totodată pentru că şti foarte bine că destinul lor este exact aşa cum ar trebui să fie că nimic nu a fost în zadar şi că toate lucrurile au fost puse în ordine astfel încât să te desparţi de personaje cu inima împăcată. Nota mea a fost maximă 5/5. Cartea o să apară la Jurnalul Naţional aşa că fiţi cu ochii pe ziar:).

7) Chemarea Cucului de Robert Galbraith (J.K. Rowling)


    A fost incredibilă! Nu pot să relatez în cuvinte câtă adrenalină am simţit de fiecare dată când Strike făcea o nouă descoperire. Pe măsură ce se apropia de criminal mintea mea o luase razna nu ştiam cine poate să fie, rememoram toate persoanele care au dat o declaraţie despre moartea fetei şi parcă îi suspectam pe toţi! Nu ştiam şi nu am ştiut până la final cine este criminalul. Nota mea este 5/5. Trebuie să o citiţi dacă o vedeţi pe raftul unei librării sau într-o bibliotecă citiţi-o nu veţi regreta.

Pentru luna februarie m-am gândit la câteva titluri interesante să vedem dacă voi avea ocazia să le citesc pe toate.

1) Tronul de Cleştar de Sarah J. Mass



În sfârşit mă voi apuca de această carte despre care am auzit atât de multe lucruri bune:)

2) Hoţul de cărţi de Markus Zusak


    Nu cred că mai trebuie să vă spun nenumăratele motive pentru care vreau atât de mult să citesc această carte:))

3) Împlinirea de Sylvia Day


Vreau şi nu vreau nu ştiu ce să fac:)), dar trebuie!

4) Fata dispărută de Gillian Flynn


   Vreau să o citesc pentru că am început să ador cărţile poliţiste şi e numai vina lui J.K.Rowling care ar trebui să fie amendată pentru că scrie atât de bine:))



1 comment:

  1. Despre "Atractia" am auzit ca se aseamana prea mult cu celebrele "vicii ale lui Grey", asa ca nu stiu daca m-as mai incumeta la o lectura de genul. Parca mi-a fost de ajuns.

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates