Social Icons

.

23 February 2014

Serii de cărţi preferate

Seriile mele preferate în ordine aleatorie

 Nu ştiu dacă voi reuşi să aleg, sunt multe serii care mi-au plăcut, dar pentru mine toate cărţile sunt ca florile,TOATE SUNT FRUMOASE ÎN FELUL LOR.
Florile- unele au parfum frumos mirositor, altele sunt frumoase ca aspect, altele au culori frumoase şi diferite dar TOATE SUNT FRUMOASE.
Cărţile- unele au acţiuni interesante, altele sunt frumoase datorită descrierilor sau locurilor unde se desfăşoară acţiunea, altele "miros" bine datorită personajelor şi copertei dar  
TOATE SUNT FRUMOASE.

 Academia Vampirilor de Richelle Mead 
                     
          Academia vampirilor   Vol. 1
          Iniţierea                         Vol. 2 
          Atingerea Umbrei        Vol. 3 
          Jurământ de sânge     Vol. 4
          Limitele spiritului          Vol. 5 
          Sacrificiu Final             Vol. 6
      Mi-a plăcut această serie deoarece este plină de acţiune şi suspans. Am citit-o cu mult entuziasm şi am trăit fiecare clipă la maxim.
     Recomand seria din toată inima, tuturor iubitorilor de mister, fantasy şi suspans.

  Vampirii din Morganville de Rachel Caine
                     
         Casa de Sticla            Vol. 1
          Balul Fetelor Moarte  Vol. 2
          Aleea Întunericului      Vol. 3
          Banchetul Nebunilor   Vol. 4
          Domnia Haosului        Vol. 5
          Carpe Corpus             Vol. 6
          Stingerea                     Vol. 7
          Sărutul Morţii               Vol. 8
  Sper că vom mai avea şi următoarele volume:
              Ghost Town            Vol. 9
              Bite Club                Vol. 10
              Last Breath             Vol. 11
              Black Dawn            Vol. 12
              Bitter Blood            Vol. 13
              Fall of Night           Vol. 14
              Daylighters             Vol. 15
       Această serie m-a cucerit încă de la primele cuvinte:
       "Bine aţi venit în Morganville, Texas! Nu rămâneţi pe afară după ce se lasă întunericul..."
  .     Seria este plină la tot pasul de primejdii, suspans şi tensiune. O recomand cu căldură tuturor fanilor   vampirilor.
   
  Georgina Kincaid de Richelle Mead  
 
              Tristeţi de Sucub      Vol. 1
              Nopţi de Sucub       Vol. 2
              Vise de Sucub          Vol. 3
              Patimi de Sucub       Vol. 4
              Taine de Sucub         Vol. 5
              Dezvăluiri de Sucub  Vol. 6
   Să fiu sinceră, pe mine nu m-a prea atras, la început această serie, deoarece nu prea îmi plac cărţile de genul acesta. Dar lăsând deoparte partea "urâtă" (erotismul nu prea exagerat), am descoperit că autoarea a unit toate genurile de personaje supranaturale cu partea naturală. Este o serie bună cu o poveste destul de originală, plină de suspans şi crime.


         Jocurile Foamei de Suzanne Collins

                    

               Jocurile Foamei      Vol. 1
               Sfidarea                   Vol. 2
               Revolta                     Vol. 3

   Cred că această serie nu are nevoie de nicio prezentare. Mi-a plăcut  mult, dar am făcut greşeala de-a vedea prima dată filmul. 
  Oare noi am putea supravieţui acelor jocuri criminale? 
  Dacă nu aţi citit încă seria, vă recomand să o citiţi dar înainte să vizionaţi filmul.
    
    Casa Nopţii de P.C. Cast, Kristin Cast
                 
             Semnul                 Vol. 1
             Trădarea              Vol. 2
             Aleasa                  Vol. 3
             Înfruntarea            Vol. 4
             Obsesia                Vol. 5
             Tentaţia                 Vol. 6
             Focul                     Vol. 7
             Iertarea                  Vol. 8
             Predestinare         Vol. 9
 Mai sunt încă trei care nu au apărut încă la noi:
              Hidden                 Vol. 10
              Revealed             Vol. 11
              Redeemed          Vol. 12
         Mi-a plăcut seria, fiecare volum a fost interesant şi m-a atras datorită acţiunii, a miturilor şi a legendelor prezente la tot pasul. Vrei o serie plină de adrenalină, suspans şi situaţii primejdioase? Ţi-o recomand din inimă.
      
        
Damnare de Lauren Kate
                                            
                Damnare     Vol. 1
                Rătăcire      Vol. 2
                Pasiune       Vol. 3
                Rapture       Vol. 4 va apărea curând

   O serie frumoasă, cu o poveste de dragoste, eternă, supremă, incitantă şi periculoasă. În Damnare, înfruntarea trecutului poate schimba viitorul, făcând cartea mai fascinantă, mai întunecată şi mai romantică.
   Dacă vă place Lauren Kate şi vreţi să citiţi o poveste incredibil de frumoasă despre îngeri căzuţi, despre o iubire interzisă dar care rezistă indiferent de obstacole şi timp, atunci citiţi seria Damnare.
    
         Moştenirile Lorienului de Pittacus Lore      

             

              Eu sunt numărul patru         Vol. 1              
              Puterea celor şase             Vol. 2
              Lupta celor nouă                 Vol. 3
     Încă nu au apărut la noi:
             The Fall of Five                    Vol. 4
             The Revenge of Seven       Vol. 5 
  Această serie este un S.F. foarte interesant. Acţiunea are în prim plan lupta dintre lorieni şi mogadorieni. Vrei o carte cu acţiune multă, captivantă care să te ţină legat de ea, vrând parcă să te facă să nu o laşi din mână până ce nu vezi că binele învinge şi planeta pe care trăim este protejată? Atunci îţi recomand cu multă căldură această serie.
    
           Eve de Anna Carey         
                           

                  
               Eve              Vol. 1
               Sacrificiul    Vol. 2
               Rise             Vol. 3 Nu a apărut la noi.
      
   Mi-a plăcut mult această aventură distopică şi aştept cu nerăbdare să apară şi la noi, volumul 3. Unde să mergi dacă nu ai încredere în nimeni şi nicăieri nu este sigur? O poveste romantică, periculoasă, antrenantă şi înspăimântătoare dar deosebit de tulburătoare şi captivantă.
              
           Cronicile Vampirilor de Anne Rice:    

                                                                                            
           Interviu cu un Vampir 
           Vampirul Lestat
           Regina Damnaţilor
           Povestea Hoţului de Trupuri
           Diavolul Memnoch
           Vampirul Armand
           Vampirul Vittorio
  Nu am citit decât primele două cărţi din această serie. Mi-au plăcut mult pentru că este o serie cu poveşti pline de mister şi neaşteptate răsturnări de situaţii. Anne Rice m-a fascinat din totdeauna cu poveştile senzuale şi rafinate. Îmi place stilul autoarei.

           Sânge Albastru de Melissa De La Cruz 
                                                                                                      

       Sânge Albastru                          Vol. 1
       Bal Mascat                                 Vol. 2
       Revelaţii                                      Vol. 3
       Moştenirea Familiei Van Alen  Vol. 4
  Vor mai apărea următoarele:
       Misguided Angel                       Vol. 5
       Lost in Time                                Vol. 6
       Gates of Paradise                     Vol. 7
    
  Plină cu tot ce trebuie să conţină o carte pentru a te cuceri. Romantism, senzualitate, pasiune, iubire interzisă, libertate, intrigă, mister, îngeri, demoni, vampiri, revelaţii, toate acestea alcătuiesc o lectură alertă şi captivantă cu multe întâmplări neaşteptate.
   


Shadow Falls de C.C. Hunter

       Născută la Miezul Nopţii      Vol. 1
       Trezită în Zori de Zi               Vol. 2
 Nu au fost tipărite încă la noi:
       Taken at Dusk                       Vol. 3
        Whispers at Moonrise        Vol. 4
        Chosen at Nightfall              Vol.5 
   
   O serie impresionantă, plină de mistere, cu o lume paranormală 
cu puteri supranaturale, cu multe creaturi din lumea fantastică, vârcolaci, zâne, vampiri, metamorfi, vrăjitoare care trăiesc şi convieţuiesc 
împreună într-o tabără de adolescenţi. Pe lângă toate misterele acestea mai este şi o poveste romantică şi impresionantă. 
   Personajele minunate uneori amuzante vă vor cuceri cu siguranţă. Mi-a plăcut această serie foarte mult şi aştept cu nerăbdare continuarea în limba română.

Divergent de Veronica Roth

   Divergent    Vol. 1                                                        
   Insurgent     Vol. 2
 Şi ultimul volum care va apărea anul acesta la noi:
   Allegiant      Vol. 3
  
   Ador această serie. Este o distopie sfâşietoare, emoţionantă, unde o singură alegere te poate schimba sau distruge.
  O poveste de iubire cu consecinţe uimitoare, sârşit tulburător şi neaşteptat. O serie pe care nu o voi putea uita niciodată.


Îngerul Nopţii de Becca Fitzpatrick
                 
                                                                                               
         Îngerul Nopţii     Vol. 1                                                   
         Crescendo          Vol. 2
         Tăcere                  Vol. 3
    Sper că va fi şi la noi:
          Finale                   Vol. 4

   Am lăsat această serie la sfârşit deoarece este seria mea de suflet. Mi-a plăcut, m-a încântat şi m-a atras aşa de mult încât nu am mai aşteptat să apară ultimul volum la noi şi am citit-o în engleză. A fost pentru prima dată când am citit o carte în engleză dar a fost minunat, am fost mulţumită şi încântată de rezultat. Mă bucur că nu am aşteptat.
   Îmi plac cărţile cu Îngeri căzuţi. Este o poveste de dragoste incredibil de frumoasă, o dragoste interzisă cu multe aventuri în care eroina principală trebuie să lupte pentru viaţa ei pentru că orice greşeală o poate costa viaţa lui Pach, îngerul cazut de care ea s-a îndrăgostit, chiar dacă îi era interzis. 
  Seria aceasta este, pentru mine, foarte superbă şi ţin enorm de mult la ea, este plină de mister, suspans, romantism şi te "prinde" încă din prima parte.
  Îngerul Nopţii nu are puncte slabe şi este o poveste bună din toate punctele de vedere, de aceea o recomand tuturor iubitorilor de fantasy, mister, romance şi aventură.  
   
     Aici închei micul meu Top de serii preferate, dar nu înainte de-a mai aminti unele serii pe care  nu le-am uitat şi îmi plac dar eu cred că le lipseşte CEVA şi de aceea nu pot spune că intră în topul meu preferat. Plus că mai am unele pe care încă nu le-am citit.  
     Altfel de Îngeri de Lili St. Crow, Vrăjitor şi Vrăjitoare de James Patterson, Paranormal de Kiersten White, Femei din Cealaltă Lume de Kelley Armstrong, Forţele Răului Absolut de Kelley Armstrong, Cronicile Vrăjitoarelor de Anne Rice, Evernight de Claudia Gray, Culorile Dragostei de Kerstin Gier, Chimie Perfectă de Simone Elkeles, Dispozitive Infernale de Cassandra Clare, Instrumente Mortale de Cassandra Clare, Elita Întunecată de Chloe Neill, Jurnalele Vampirilor de L.J.Smith şi multe altele.   
     
  V-a plăcut Topul meu? Voi ce serii preferate aveţi?           

1 comment:

  1. Georgina Kincaid si Jocurile foamei sunt preferatele mele din aceasta lista. :)

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates