Social Icons

.

06 April 2014

March Wrap up and April TBR!


    Din păcate nici luna Martie nu a decurs mai bine pentru mine, aşa că nu am citit mai mult de 2 cărţi....sunt foarte dezamăgită de mine, dar o să încerc să mă revanşez în luna aprilie şi sper că voi reuşi.

1) Ce-aş fi eu fără tine de Guillaume Musso


    Am oferit acestei cărţi nota 5/5 nici nu se putea altfel. Guillaume Musso este unul dintre autorii mei preferaţi, cărţile lui sunt foarte frumoase şi unice aşa că vi-l recomand cu drag. Merită!

2) Cele Tre1spr3zece Motive de Jay Asher


    Am oferit acestei cărţi nota 4/5 pentru că m-a enervat foarte tare nepăsarea personajelor din jurul Hannei. Chiar dacă fata încerca să lupte în continuare, nimeni nu o susţinea ci dimpotrivă o "ajutau" să se retragă şi mai tare în propria ei lume, plină de gânduri negre. 

    Pentru luna aprilie îmi propun să citesc următoarele cărţi:

1) Concert în memoria unui înger de Eric Emmanuel Schmitt


Această carte am primit-o spre recenzie de la Librăria online Librex şi abia aştept să o citesc.

2) Dragă viaţă de Alice Munro


    Am primit-o tot de la Librăria online Librex spre recenzie. Am citit primul volum şi mi-a plăcut mult acum să vedem cum va fi al doilea, puteţi citi recenzia cărţii Prea multă fericire chiar aici.

3) Printre tonuri cenuşii de Ruta Sepetys



Comentariile nu-şi au rostul:))

    Deocamdată mă voi axa pe aceste 3 cărţi şi voi vedea ce cărţi vreau să citesc dacă le termin pe acestea. Voi ce aţi citit şi ce doriţi să citiţi luna aceasta?



No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates