Social Icons

.

09 April 2014

Recenzie de film: Noah (2014)


    Astăzi am fost să văd unul dintre cele mai bune filme, din ultimii ani. A avut tot ceea ce i-a trebuit unui film ca să fie cu adevărat excepţional. Anume: dragoste, bătălii, personaje foarte realiste, imagini care îţi tăiau răsuflarea şi scene care îţi răpeau lacrimi de durere şi empatie.

    Am păşit cu toată încrederea în sala de cinema pentru că aşteptam de la acest film tot ceea ce poate fi mai bun şi a fost peste aşteptări, am plecat de acolo cu o altă minte, cu un alt ţel, acela de a învăţa să fiu mai bună şi să dăruiesc mai mult.

    Cel mai important lucru care te învaţă acest film este faptul că răutatea poate fi îndreptată prin mântuire şi sacrificiu, faptul că nu întodeauna lucrurile ies cum vrem noi, dar putem să ne ridicăm şi să mergem mai departe.



    Interpretarea lui Russell Crowe în rolul lui Noe a fost pur şi simplu incredibilă. M-a făcut să cred fiecare lucru pe care-l făcea cu determinare, cu credinţă. Povestea lui Noe am aflat-o la ora de religie, dar nu mă aşteptam ca filmul să mă marcheze atât de tare. Scena potopului este emoţionantă, dar şi celelalte lucruri până acolo sunt la fel de sfâşietoare şi impresionante.





    Pot scrie 3 pagini cu argumente exclusiv pro despre cât de bun este filmul ăsta şi cât de bine joacă actorii, dar cred că nu aş face decât să vă pierd şi să ajungeţi să nu vă doriţi vizionarea sa. Nu intru în detalii pentru că ştiu foarte bine că trailerul dezvăluie 0,1% din măreţia acestui film.

     Chiar dacă nu vă atrage subiectul eu spun să încercaţi şi să-i daţi o şansă pentru că nu se ştie niciodată de unde sare iepurele, cum s-ar spune.



     Dacă aş putea aş da acestui film toate stelele de pe sigla celor de la Paramount şi toate stelele de pe cer, dacă se poate. Din păcate am la dispoziţie 5 stele zâmbăreţe.




Nota mea 5/5





No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates