.

10 May 2014

Recenzie: Sărutul ispitei de Sandra Brown

Megan Lambert este o tânără văduvă care şi-a găsit consolarea în munca de director de vânzări la un important post de televiziune. Cea mai mare agenţie de publicitate cu care colaborează este condusă de Josh Bennett, fostul şef al lui James, soţul ei care şi-a găsit sfârşitul tragic şi prematur în urmă cu trei ani. Megan nutreşte o profundă antipatie pentru Josh – pe care îl acuză şi de moartea lui James – din cauza sărutului pasional pe care l-au împărtăşit în noaptea nunţii ei cu James. Şocată de reacţia pe care a avut-o în acele momente şi simţind că şi-a trădat viitorul soţ, Megan a reuşit să-l evite de atunci pe Josh. Ceea ce nu ştie este că acesta nu se va da înapoi de la nimic – nici măcar de la minciuni şi manipulări – pentru a fi împreună cu ea. Megan va fi atrasă astfel într-un joc înşelător de-a şoarecele şi pisica de bărbatul care a reuşit să îi dea un sărut pe care nu l-a uitat niciodată... sărutul ispitei.

De la succesul primului său roman, în 1981, Sandra Brown îşi dedică mare parte din activitatea literară romanelor de dragoste. Dintre cele peste 70 de titluri din palmares, publicate în 33 de ţări, în peste 80 de milioane de exemplare, 60 s-au aflat pe primele poziţii în clasamentul celor mai bine vândute cărţi ale publicaţiei The New York Times şi au consacrat-o drept una dintre cele mai importante autoare contemporane. Printre numeroase distincţii literare primite se numără şi Texas Medal of Arts, în 2007, şi Premiul pentru întreaga carieră oferit de Asociaţia scriitorilor americani de romane de dragoste.

Gândurile mele (Simona):De foarte multe ori viaţa ne pune în situaţii neprevăzute pe care nu le putem controla. Câteodată suntem depăşiţi de situaţie şi lăsăm totul să meargă de la sine, dar câteodată nerăbdarea noastră este mult prea mare şi începem să grăbim lucrurile.

Trei ani au trecut de la prima întâlnire dinre Josh şi Megan, trei ani în care femeia a încercat să evite ispita, pe care o reprezintă acel bărbat, cu toate acestea după aceşti ani, viaţa ei este dată peste cap de repariţia sa în viaţa ei. Josh este un important director la o firmă care se ocupă cu promovarea imaginii instituţiilor prin campanii publicitare şi Megan lucrează în această branşă şi datorită seriozităţii şi sârguinţei ei aceasta a ajuns foarte sus, atât de sus încât părerea ei joacă un rol foarte important în campania de promovare a lanţului hotelier Seascape. Proprietarul colaborează cu firma lui Megan, dar şi cu Josh astfel că cei doi se văd puşi din nou faţă în faţă. Femeia este tulburată şi confuză, când îl vede îşi aminteşte de toate lucrurile care s-au întâmplat între ei în acea noapte, o noapte care avea să schimbe 2 vieţi definitiv.

În urmă cu trei ani, Megan urma să se căsătorească, bătbatul ales era James. Cu o zi înainte de nuntă aceştia organizează o petrece la care îl invită şi pe şeful său Josh Bennett. De îndată ce Megan şi Josh sunt faţă în faţă, o chimie ciudată apare între ei, când se ating în timpul dansului nici unul dintre ei nu ştie cum să fie mai aproape de celălalt, corpurile lor se simt dar fără să se atingă, simţurile lor devin mai ascuţite, iar lumea din jurul lor dispare. Disperată să scape de aceste sentimente, Megan fuge, dar Josh vine după ea şi o sărută, din acea seară viaţa lui Megan se schimbă, ea niciodată nu va putea simţi cu James ceea ce a simţit cu Josh.

După moartea soţului ei, aceasta crede cu tărie că Josh este responsabil şi începe să nutrească sentimente de ură şi revoltă împotriva lui. Atunci când apare ca din neant după 3 ani aceasta vede ocazia perfectă de a se răzbuna. Cu toate acestea răzbunarea sa îi poate fi propria capcană, pentru că descoperă cu stupoare că rolul, pe care vrea să-l joace este de fapt cel pe care şi-l doreşte cu adevărat.

Oare va reuşi Megan să-şi ţină sentimentele ascunse de bărbatul pe care cândva îl ura? Îi va da aceasta o şansă sinceră? Citiţi şi veţi afla!

Nota mea 3/5: