Social Icons

.

11 June 2014

Review: Fericirea începe azi de Jamie McGuire

FERICIREA ÎNCEPE AZI
                     Jamie McGuire

Pulicat: Editura Trei
Data Apariţiei: Februarie 2013
Număr de pagini: 440
Gen: Romance
Povestea:

"Iubirea adevărată scoate la iveală tot ce este mai bun în tine...
  Abby Abernathy s-a hotărât să devină altcineva. Acum e o fată bună, nu bea şi nu vorbeşte urât, are haine cuminţi în şifonier. Crede că s-a distanţat suficient de lucrurile întunecate din trecutul ei, dar când ajunge la colegiu împreună cu prietena sa cea mai bună, dorinţa de un nou început este supusă provocărilor.

  Travis Maddox, şiret, isteţ şi acoperit cu tatuaje, reprezintă tot ceea ce Abby vrea - şi trebuie - să evite. Travis îşi petrece nopţile câştigând bani din lupte, iar ziua e seducătorul numărul unu al campusului. Intrigat de rezistenţa lui Abby la farmecele sale, Travis o face sa intre în viaţa lui printr-un pariu."

Opinii Editoriale:

 "Povestea relaţiei dintre Abby Abernathy şi Travis Maddox constituie o excelentă radiografie a adolescenţei, cu toate frământările, visurile şi frumuseţea ei."  Reading, Eating & Dreaming

"Vă garantez că veţi fi atât de captivaţi de această carte, încât veţi lăsa orice altă activitate deoparte!"  BookWhisperer Reviews

"Am făcut o adevărată pasiune pentru personajele acestui roman."  The Daily Quirk

"...Noul meu romance preferat, cu o doza subtilă de erotism rafinat."  Nightly Reading Review

 Jamie McGuire: S-a născut la Tulsa, Oklahoma. A fost crescută de mama ei în Blackwell, unde a absolvit liceul în 1997. A urmat Northern Oklahoma College, University of Central Oklahoma şi Autry Technology Center, pe care l-a absolvit cu o diplomă în radiologie. Jamie locuieşte la Enid, Oklahoma, cu soţul său şi cei trei copii ai lor. Debutul ei literar l-a reprezentat "Providence", o trilogie pentru tineret care îmbină tema dragostei cu fenomenele paranormale. Ca şi trilogia "Fifty Shades" a lui E L James, "Fericirea începe azi" a devenit un fenomen al pieţei de carte, înregistrând vânzări fabuloase, deşi initial romanul a fost publicat doar pe internet. Ultimul ei roman de curând publicat se numeşte "Red Hill."

Părerea mea: 

   "Fericirea Începe Azi" este o carte superbă pentru toate vârstele cu o lectură delicioasă despre vârsta adolescenţei şi despre perioada cea mai frumoasă din viaţa noastră: perioada în care ne îndrăgostim nebuneşte. Perioada în care ne aruncăm în aventura amoroasă care ne va schimba principiile legate de o relaţie în doi şi perioada în care cautăm să îmbătrânim frumos alături de prima iubire.

   Cartea reprezintă o tulburătoare şi emoţionantă poveste de dragoste, o capodoperă a genului, plină de emoţie şi de neprevăzut. Are momente haioase care m-au făcut uneori să zâmbesc, momente fermecătoare şi palpitante, care m-au făcut să iubesc volumul şi să mă ataşez de personaje, fie ele secundare sau principale.
   
"Oare cum ar fi dacă fericirea tuturor ar începe în fiecare zi?"

   Destinul personajelor, obstacolele pe care trebuie să le depăşească, răsturnările de situaţie, confruntările sufleteşti  transformă acest roman într-o poveste de dragoste, plină de suspans având "ceva interesant" la care nu te aştepţi, ceva impulsiv, pe care vrei să îl experimentezi.

   Travis şi Abby se întâlnesc prima dată într-un loc nu prea romantic, la una dintre luptele ilegale, practicate de el. Atracţia dintre cei doi este instantanee. Şi vom descoperi pe parcurs că indiferent de greşelile şi momentele tensionate, cei doi au mare nevoie unul de celălalt.
"
   El este atras de Abby, fata care este insensibilă şi neinteresată de farmecele lui, iar Abby luptă împotriva atracţiei pe care o simte pentru băiatul rău. Cei doi se apropie, încet cu mici flirturi şi replici amuzante, el dând dovadă de multă răbdare când încearcă să-i câştige prietenia şi încrederea. Abby încearcă, în ciuda sentimentelor pe care începe să le aibe pentru el, să facă alegerea corectă şi face tot posibilul ca prietenia lor să fie de lungă durată. La început a fost genul de prietenie despre care oricine poate spune că se va transforma într-o frumoasă poveste de iubire. Fericirea lor a început în ziua în care au devenit prieteni, într-o zi, fără ca ei să-şi dea seama.



"Nu am ştiut că sunt pierdut până ce m-ai găsit tu."
     Prietenia lor este ca în viaţa de zi cu zi, el(Travis) o dă de multe ori în bară, iar ea(Abby) îl iartă şi trece peste, iar împăcarea este dulce. Amândoi se străduiesc să facă lucrurile să meargă bine.

    Cel mai mare farmec al cărţii este că de câte ori lucrurile mergeau bine, de atâtea ori scriitoare găsea ceva să schimbe lucrurile şi să le facă mai palpitante şi mai interesante.
"Travis mi-a zâmbit şi eu am presupus că era expresia lui cea mai fermecătoare. Emana sex şi rebeliune cu părul lui şaten, ciufulit şi cu braţele lui tatuate, iar eu mi-am dat ochii peste cap la încercarea lui de a mă ademeni."
    Abby ia spus că ea nu vrea să fie ca toate celelalte fete care treceau prin patul lui, nu vrea ceva trecător pentru că nu este genul ei. El se încăpăţânează să o seducă şi face tot ce îi stă în putere să îi atragă atenţia.
"Nu-mi plăcea felul în care mă făcea să mă simt, când era atât de aproape. Nu voiam să fiu precum celelalte zeci de fete de la Eastern, care roşeau în prezenţa lui. Nu voiam deloc ca el să mă tulbure în acest fel."
   Când se strică boilerele căminului în care stau Abby şi cea mai bună prietenă, America, ele merg să stea, câteva zile acasă la Travis şi la prietenul lui, Shepley(iubitul lui America).  Cei doi trebuie să împartă aceeaşi cameră şi acelaşi pat.

   În ziua în care boilerele de la cămin sunt reparate, Travis şi Abby fac un pariu, dacă el câştigă lupta fără să primească pumni ea trebuie să locuiască o lună cu el şi el nu mai face sex cu nicio altă femeie. Ea pierde pariul şi este obligată să doarmă la el. Travis îşi încalcă pariul făcând sex cu două gemene  chiar din prima seară iar Abby vrea să îi demonstreze că ea îşi duce promisiunea până la capăt.

   Parker Hayes este un tânăr frumos care o place pe Abby, iar ea este foarte încântată, deoarece el este opusul lui Travis. Cei doi se întâlnesc de câteva ori dar lui Travis nu îi convine şi îl înfruntă pe Parker de câte ori poate, luptând pentru "prietena" lui Pigeon. Travis o şantajează emotional, ceea ce ne demonstrează cât de intense sunt sentimentele lui. Atunci, Abby vrea să renunţe la pariu dar Travis îi aminteşte că "pariul este pariu" şi este obligată să mai rămână.
"Planul meu de-a face pe ignoranta era un eşec de proporţii. Nu puteam să mă prefac că eram insensibilă atâta timp cât el îşi etalase cărţile pe masă. Când ne cunoscuserăm, ceva dinăuntrul nostru se schimbase, şi indiferent ce fusese acel ceva, ne făcuse să avem nevoie unul de celălalt. Din motive necunoscute mie, eu eram excepţia lui şi, oricât de mult aş fi încercat să mă împotrivesc sentimentelor, el era excepţia mea."
    Cred că autoarea dorea sa sublinieze faptul că niciunul dintre cei doi nu poate lupta contra sentimentelor lor şi pentru ei era o dorinţă arzătoare de-a fi pe lângă celălalt indiferent de cât de lipsită de sens pare această necesitate. În ultima noapte se petrece lucrul care era de aşteptat să se întâmple cu mult timp în urmă: cei doi fac sex şi Abby îşi pierde virginitatea, apoi dimineaţă îl părăseşte, chiar dacă credeam că relaţia lor se va întări şi va urma o poveste de dragoste uimitoare.

    Dar ca deobicei, a urmat ceva mai palpitant am crezut că va schimba totul. Povestea de dragoste este una plină de farmec şi magie însă din momentul în care apare un personaj misterios care îi cere ajutorul lui Abby, acţiunea se se schimbă şi se transformă în suspans, te face să stai încordat şi să savurezi fiecare cuvânt al cărţii.
       Vor putea oare Abby şi Travis să stea prea mult departe unul de celălalt?

       Va reuşi oare Parker Hayes să aibe o relaţie cu Abby?

       Ce se va întâmpla în momentul în care apare personajul misterios?

   Acestea şi multe altele au fost întrebările pe care mi le-am pus până am reuşit să o termin. Adevărul este că nu am reuşit să mă dezlipesc de carte până ce nu am terminat-o. Eram foarte curioasă să aflu dacă cei doi vor rămâne împreună şi să ştiu care este deznodământul final.
Sunt sigură că mulţi dintre voi aţi citit cartea şi aş fi curioasă să vă aflu părerea despre această bunătate de roman.

    Nu vă mai spun nimic decât că dacă nu aţi citit-o până acum trebuie să pui de urgenţă mâna pe ea şi să o savurezi, este perfectă.
"Am simţit că ochii mi se umplu de lacrimi, dar înainte ca aceasta să-mi ajungă pe obraji, Travis ma prins în braţele lui solide. M-am simţit imediat protejată, iubită, aşa cum stăteam lipită de el. Faptul că mă simţeam ca acasă în braţele lui, mă îngrozise cândva, dar acum eram recunoscătoare că mă puteam simţi în siguranţă după ce trăisem ceva atât de groaznic. Există un singur motiv pentru care m-aş fi putut vreodată simţi în felul acesta cu cineva. Îi aparţineam lui.
Caracterizarea personajelor:

  Abby(America) sau Pigeon, este personajul feminin principal, o fata din Texas care încearcă să ia viaţa de la capăt într-un nou loc şi să-şi uite trecutul plin de secrete. Ea care a dat dovadă de mult curaj în momentul în care a decis să îşi schimbe stilul de viaţă sperând la ceva mai bun

  Travis(Mad Dog)Maddox, este frumos, fermecător, sarcastic şi are un trup pe care îl adoră fetele şi acoperit de tatuaje. El îşi câştigă traiul şi îşi plăteşte colegiul luând parte la lupte pe bani, este adeptul relaţiilor de o noapte cu multe femei. Este îmblânzit de către Pigeon, o femeie, dar trebuie să lupte cu defectele şi cu demonii lui. Este un bun luptător, în ring, dar este şi un băiat silitor, la şcoală, având specializarea principală în Drept Penal.

Recomandare:


 Vrei să citeşti o carte care te prinde foarte uşor? Vrei să rămâi cu un gust amar când totul se termină, deoarece ai mai vrea şi continuarea?

Dacă citeşti "Fericirea Începe Azi" vei descoperi modul deosebit de simplu de-a scrie al autoarei care dă un plus cărţii şi vei avea o lectură cu adevărat delicioasă.

Această carte merită să o citeşti pentru că îţi ajunge uşor la suflet şi îţi va fi greu să te desparţi de ea.

No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates