Social Icons

.

29 March 2015

Concurs Octopussy!


     Bună ziua, dragilor! Astăzi vă aducem un nou concurs ce are drept premiul cartea "Octopussy" de Cristina Boncea. Recenzia o găsiţi în postarea făcută ieri de către Andreea. Pentru o şansă de câştiga această carte trebuie să răspundeţi la întrebarea "De ce vreţi să citiţi această carte?" printr-un comentariu la postarea aceasta şi de asemenea să ne lăsaţi numele prin intermediul căruia urmăriţi blogul! Mult succes! Câştigătorul va fi ales pe data de 6 aprilie prin intermediul site-ului random.org.

19 comments:

  1. Gfc: Alexandru Baban
    Am citit recenzia acestei carti si as vrea sa citesc si cartea.

    ReplyDelete
  2. Multumim mult pentru aceasta sansa!

    Vreau sa citesc aceasta carte deoarece o stiu pe autoare si chiar sunt curioasa cum si-a pus gandurile pe hartie . Am auzit multe despre aceasta carte , pareri pozitive dar si negative .
    Vreau sa-mi fac eu singur o parere .

    GFC:stefi mary

    ReplyDelete
  3. GFC: Cristina
    Recenziile despre carte m-au facu tare curioasa sa citesc.

    ReplyDelete
  4. GFC: Krisz

    Imi plac cartile care au in centru familiile disfunctionale, plus ca toate controversele iscate in jurul cartii, amestecul parerilor pozitive cu cele negative, m-au facut foarte curioasa in privinta ei.

    Multumim pentru concurs!

    ReplyDelete
  5. GFC: Jessie
    Majoritatea celor care au citit-o au fost strict pro sau strict contra ei si vreau sa vad de ce.

    ReplyDelete
  6. GFC: Red
    Pentru că pare a avea un subiect atat de original și interesant. Plus că e scrisă de una dintre tinerele noastre autoare, ceea ce o face și mai specială :D
    Mulțumim de concurs!

    ReplyDelete
  7. Gfc: Ema

    Imi doresc sa citesc aceasta carte pentru ca vreau sa vad cum vede lumea o adolescenta, Cristina, si pentru ca am citit descrierea cartii si chiar mi-a placut.
    Multumim pentru concurs! :)

    ReplyDelete
  8. Gfc: Radu C
    Vreau s-o citesc pentru ca subiectul imi place. Sunt curios cum se finalizeaza povestea, ce viziune a avut autoarea.

    ReplyDelete
  9. GFC: Andra Raluk
    Vreau să citesc cartea, deoarece urmăresc blogul autoarei și mi-ar plăcea să îi încerc stilul de a scrie.
    Mulțumim pentru șansă și multă baftă tuturor! ^_^

    ReplyDelete
  10. Gfc: Iulia
    Vreau sa citesc cartea deoarece am citit recenzii despre ea pozitive si negative si m-au facut curioasa.

    ReplyDelete
  11. GFC: Andreea Grey
    Am citit cateva recenzii despre aceasta carte care mi-au starnit interesul .

    ReplyDelete
  12. Am citit o recenzie si mi se pare interesanta.

    ReplyDelete
  13. GFC: Alexandra Ravena

    Vreau sa citesc aceasta carte deoarece am gasit pe un blog, o parere negativa despre cartea Cristinei. Chiar sunt curioasa ce a starnit atata revolta din partea acelei persoane.

    ReplyDelete
  14. GFC: Simona Stoica

    Parerile contradictorii m-au facut curioasa.

    ReplyDelete
  15. GFC: ilinca2000
    Mi-ar placea sa citesc aceasta carte deoarece am citit multe recenzii despre ea, si pare interesanta. De asemenea, as vrea sa am si eu propria opinie despre ea.

    ReplyDelete
  16. GFC: Alexandra Leafu
    Îmi doresc să citesc această carte pentru subiectul ei, pe care nu îndrăznesc mulți să-l abordeze, îmi doresc să cunosc lumea creată de această autoare, o fată care se află încă la vârsta adolescenței și a reușit totuși să publice o carte, îmi doresc, de asemenea să înțeleg ce-i cu atâtea discuții pe seama acestei cărți și nu în ultimul rând, îmi doresc să citesc această carte, pentru că nu mă tem să-i dau o șansă unui autor român aflat la început de drum :)

    ReplyDelete
  17. As vrea sa citesc aceasta carte deoarece am citit recenzii despre ea si am auzit multe lucruri pro si contra si vreau sa vad care parte are dreptate.Mie una mi se pare un subiect interesant,ramane de vazut ce parere voi avea dupa ce voi citi cartea :) multumim pentru concurs <3
    GFC:Andreea Dobre

    ReplyDelete
  18. GFC: horade
    Ooups Octopussy...!
    Doresc sa citesc aceasta carte pentru ca o stimez pe Cristina pentru tot ceea ce face in lumea mirifica a literaturii, pentru ca sunt convins ca scrie bine, pentru ca-mi place vlogul ei si bineinteles pentru ca amandoi apartinem unui tinut special: Oltenia (si suntem foarte mandrii de acest lucru) ! :)

    ReplyDelete
  19. GFC : Iulian Stefan
    Eu nu vreau sa o citesc pur si simplu ci vreau sa o simt !

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates