Social Icons

.

02 July 2015

The Disney Song Book Tag

 
1. Part of Your World (Mica sirenă). Ce lume dintr-o carte te-ar putea schimba pentru ca tu să faci parte din ea?
 
Lexy: Aici, în mod evident, se pot încadra numeroase titluri, dar am să aleg doar unul și anume Frăția Pumnalului Negru, care de multe ori m-a făcut să mă întreb dacă nu cumva și eu fac parte din aceeași familie :))

Simona: Cred că lumea din orice carte scrisă de Eric Emanuell Schmitt. Personajele conturate de Schmitt sunt extraordinare prin naturaleţea lor, iar experienţele prin care trec îţi aduce în faţă o lecţie foarte preţioasă despre viaţă.

Andreea: Sunt mai multe lumi ce mă îndeamnă cu atâta dezinvoltură să mă las pradă mrejelor lor, dar mă voi rezuma doar la una: lumea în care trăiesc Rephelimii Simonei Stoica, o lume unde timpul şi cuvântul îşi unesc forţele în a-ţi da peste cap tot ceea ce credeai că ai trăit cu adevărat.


2. Let It Go (Frozen). Ce carte nu ai vrut să o termini pentru că ai iubit-o aşa de mult?

 
Lexy: Aici o pot numi pe ultima, și anume Opposition, volumul 5 și ultimul din seria Lux. Efectiv, mă opream din citit și trăgeam de timp ca să nu se termine așa de repede :))

Simona: Printre tonuri cenușii, am stat departe de cartea aceea pentru că mi-a plăcut atât de mult și voiam să aflu ce se întâmplă, dar voiam și să mai trag de timp ca sã nu o mai termin vreodată! Dar sigur că după câteva ore m-am întors înapoi la ea și am terminat-o..(sunt atât de slabă!)

Andreea: Au fost destule cărţi ce mi-au transmis acest sentiment sublim. Mândrie şi prejudecată de Jane Austen este una dintre ele.


3. Beauty and the Beast (Frumoasa şi Bestia). Ce carte crezi că nu va fi uitată?
 
Lexy: Chestia cea mai ciudată referitoare la acest sentiment e că mai degrabă îmi amintesc scene din cărțile care nu mi-au ajuns atât de tare la inima, pe cât mi-aș aminti din cele pe care le iubesc. De exemplu Ana și sărutul franțuzesc. Involuntar îmi amintesc de ea, deși nu mi-aș dori. Dar ca și roman pe care eu personal nu l-aș putea uita vreodată, pot aduce aminte de Maybe Someday de Colleen Hoover, care a rămas efectiv în top chiar și după atât timp.

Simona: Ei bine cred că seria Divergent, eu am citit doar primul volum şi nu voi uita lumea distopică, ce a fost creeatã de Veronica Roth. Mi-a plăcut foarte mult primul volum şi poate că într-o zi o să continui seria, cine ştie.

Andreea: Doar una? Cred că glumeşti! Fiecare carte e specială în felul ei, având mare grijă ca, într-un fel sau altul, să lase o urmă semnificativă printre amintirile noastre.


4. So This is Love (Cenuşăreasa). La ce carte ai ezitat, dar ai sfârşit prin a o iubi?

 
Lexy: Una din cărțile ce mi-a trezit acest sentiment a fost Charred Heart de Lizzy Ford, care l-a început îmi era frică să o citesc și spre sfârșit nu o mai puteam lăsa din mână. :)

Simona: Bestia umană de Emile Zola. M-am gândit că o să fie o lectură greoaie și plictisitoare, dar în cele din urmă am ajuns să rămân prinsă în acel univers macabre și sinistru până la final. Eram curioasă să văd până unde poate merge bestia umană și am rămas șocată când am aflat deznodământul.

Andreea: Ce ne spunem când nu ne vorbim de Chris Simion a fost o adevărată plăcere s-o citesc, deşi nu mă aşteptam.


5. Friend Like Me (Aladdin). Ce personaj ai vrea să-ţi fie cel mai bun prieten?

 
Lexy: Cred că orice fată are nevoie de un Denny (Thoughtless de S.C. Stephens) în viața ei, deoarece el e întruchiparea fratelui mai mare, prietenul care mereu îți ține spatele și îți șterge lacrimile.

Simona: Aici îl aleg pe Sherlock Holmes pentru că este Sherlock Holmes (acum audienţa imaginară din capul meu aplaudă!).

Andreea: Şi aici, numărul creşte considerabil! Alex din seria Alina Marinescu de Monica Ramirez. Cei care aţi citit cărţile, îl ştiţi deja. Nu mi-e cunoscut pe deplin motivul, dar mi-ar place să-l am ca prieten.


6. Reflection (Mulan). Ce carte ţi-a schimbat modul de a gândi?

 
Lexy: Încă nu s-a găsit cartea care să îmi schimbe modul de a gândi, din păcate. Da, au fost cărți care mi-au dat teme de gândire, dar nimic prea radical.

Simona: Nu este una singură, toate lecturile te schimbă într-un fel sau altul. Fie clasică, fantasy, young adult etc. Orice carte poate avea un mare impact asupra ta.

Andreea: Clipa de Douglas Kennedy şi seria Alina Marinescu de Monica Ramirez – rânduri profunde şi atât de realiste, ce te lovesc ca un şuvoi de apă rece, arătându-ţi cât de cenuşie şi plină de secrete tenebroase poate fi lumea din jurul tău.


7. Colors of the Wind (Pocahontas). Cui îi dai mai departe acest tag?

 
Toate: Fetelor de pe Literatură pe tocuri, fetelor de pe Walking on Letters în special şi tuturor celor care vor să facă acest tag!

3 comments:

  1. Mă bucur că leapşa s-a răspândit şi la noi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vazut-o la tine pe blog si mi s-a parut foarte draguta, iar cum nu m-ai facusem una de ceva vreme, am zis s-o preluam si noi! :)

      Delete
  2. Foarte draguta leapsa ! Imi plac raspunsurile voastre ,multe dintre ele fiind in concordanta cu parerea mea.

    ReplyDelete

 
 
Blogger Templates