Social Icons

.

04 July 2016

"Jurnalul meu trăsnit" de Keri Smith - a doua parte



Hey, bookaholici! Am revenit cu partea a doua din Jurnalul meu trăsnit.


Într-una dintre provocări, trebuia să fac un lanț din hârtie. S-ar fi văzut urât dacă lăsam hârtia așa, necolorată, fără nicio înfloritură, mâzgăleală, ceva. Așa că am luat toate revistele la mână și am căutat ceva drăguț. Am găsit această poză la un articol despre sosii și nu am ezitat să o folosesc. Mai mult mi-a luat să fac lanțul, decât să găsesc poza, dar m-am distrat. Doar acesta e și scopul, nu?  ^_^



Dând paginile mai departe, mi-a sărit în ochi o provocare ce îmi cerea să lipesc o pagină dintr-o revistă și să încercuiesc cuvintele preferate. După cum se vede, este terminată doar pe jumătate. Am ales o parte dintr-o pagină care ne vorbea despre zodiacul țigănesc. Mi s-a părut interesant, așa că am decupat-o, având în vedere că sunt zodia gemeni. Mai am de căutat și pentru cealaltă pagină. 


Aici chiar am stat să mă gândesc de care cuvânt să abuzez. :)) Nu aveam inspirație absolut deloc. Dacă tot suntem la capitolul EURO, fotbal suna cât de cât bine. Dar și dacă scriam doar acest cuvânt, tot părea prea simplu, așa că mi-am luat frumos cariocile și am "desenat" câteva echipe (deși unele au fost eliminate), precum România, Germania, Regatul Unit, Franța, Italia, Spania etc. 


Monolog interior ar trebui să fie ceea ce am făcut eu pe aicișea. Multe cărți, muzică, bloggărit-ul și iar cărți. Bineînțeles că mai am și alte frământări interioare, dar nu aveam nicio idee cum să le creionez pe acelea.  Poate mai adaug ceva printre picături.


O altă provocare m-a îndemnat să mă joc cu marginile jurnalului și să nu le laș golașe nici pe ele. Acesta este rezultatul! :D


Cum nu sunt o mare cititoare de ziare, m-am reprofilat și am modificat puțin cerința. Am lipit o pagină "oarecare" (așa se presupune, dar eu am ales-o special pe aceasta) dintr-o revistă.


Am apelat și la ceva cuvinte în engleză. Numai aveam rezerve la cele din română. :)) Dacă mai aveți idei, lăsa-ți-le în comentarii. Vreau să umplu toată pagina de ele. 


Vreau să vă spun că, până în acest moment, aceasta e pagina mea preferată. Poate pentru că mi-a luat ceva vreme să o termin și, chiar dacă pare că liniile nu prea au legătură între ele, absolut toate sunt unite, formând o linie fără sfârșit. Bine, recunosc! Se termină în marginile cărții, dar asta e altă poveste. Închipuiți-vă că au o continuitate și dincolo de ele. 


Jurnalele autoarei Keri Smith, dar și alte cărți, puteți găsi aici.

Cam asta a fost pentru azi. Ce părere aveți?


2 comments:

  1. Super interesant. Mi-am cumpărat și eu jurnalul. Cred că va fi la fel de fun și pt mine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Este! Abia astept sa-ti vad "distrugerile"! :D

      Delete

 
 
Blogger Templates