Social Icons

.

05 August 2016

Leapșă - BookBlogger Tag



Am primit această leapșă de la Madeline de pe blogul Heart of the Words. Mulțumim mult! 
Ne-a făcut mare plăcere să completăm această leapșă!





1. Top trei lucruri pe care nu le suporți la o carte.


Simona: Nu cred că există lucruri pe care să nu le suport la o carte. Nu judec o carte după copertă, sau după numărul de pagini îndoite, pe care le are. 

Andreea: Nu prea îmi place să le împrumut. Și dacă o fac, am grijă cui le dau să citească. Nu îmi plac paginile îndoite sau să le murdăresc, așa că am mare grijă cum umblu cu ele.

2. Descrie locul tău perfect pentru citit.

Simona: Curtea mea din spate unde am o bancă drăguță și o grădină superbă unde stau de fiecare dată cu drag.

Andreea: Camera mea are un pat așa de confortabil, că nu aș mai citi în alt locșor.

3. Trei confesiuni legate de cărți.

Simona: Când personajul meu preferat pățește ceva am tendința de a face o criză de plâns, din care mă liniștesc cu greu. Au fost cărți pentru liceu pe care le-am "citit" aproape răsfoindu-le mai mult. Nu subliniez decât cărțile din care trebuie să învăț pentru examen.

Andreea: Când un personaj mă enervează, nu știu care va avea mai mult de suferit. El sau autorul? *muahaha* Am citit doar patru dintre cărțile pentru bac. Nu am citit Harry Potter.

4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?

Simona: Când am citit "Printre tonuri cenușii" am plâns de mama focului pe parcursul cărții, nu numai la final.

Andreea: La cartea "Substitut" de L. I. White, autor român.

5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?

Simona: Momentan cartea mea se află la bunica mea, acolo îmi petrec mare parte din zi citind.

Andreea: Noptiera mea este biroul. :)) Sunt în jur de zece cărți.

6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?

Simona: Nu mănânc niciodată în timp ce citesc. Câteodată mai mestec gumă, dar nu se pune la gustare:))

Andreea: Ceva dulce sau ceva de ronțăit. Dacă sunt două în una, și mai bine!

7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor.

Simona: Nu pot face asta, aș ajunge să recomand minim 20 de titluri. Sunt o grămadă de cărți care merită citită, așa că la cât mai multe lecturi posibile!

Andreea: O să încerc! "Asasin la feminin", primul volum din seria Alina Marinescu de Monica Ramirez. "Provocarea", prima carte din seria Rephelimii de Simona Stoica. "Căutând fericirea", primul volum al trilogiei cu același nume de Teresa Wojcik. De fapt, recomand cărțile autorilor români contemporani!

8. Arată-ne o poză cu raftul tău favorit din biblioteca ta.

Simona: Toată biblioteca mea este preferata mea:)) nu am un raft anume, toate cărțile din bibliotecă îmi plac fiecare are o poveste dragă mie.

Andreea: Cărțile mele sunt puse alandala pe și în birou, în noptieră și în micul corp de bibliotecă. Nu am așezat un raft anume care să fie preferatul meu.

9. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.

Simona: Regăsire. Frumusețe. Imaginație.

Andreea: Visare. Creativitate. (Re)descoperire.

10. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?

Simona: Sincer....când am citit "Ion" am sărit atâtea pasaje încât atunci când discutam despre operă la clasă, eram destul de sigură că profesoara greșise opera:)), dar era doar vina mea...că sărisem acele pasaje...:D (nu regret nimic!)

Andreea: Cel mai mare secret al meu de cititor este că nu am secrete. :))

Oricine este binevenit să o preia! :)



No comments:

Post a Comment

 
 
Blogger Templates